سنگ مرمریت لته با رنگ سفید-کرم و خطوط اسپایدری یکی از شناخته شده ترین سنگ های ساختمانی در بازار های جهانی میباشد.  این سنگ نام خود را از مناطقی که سنگ خام آن در کشور ترکیه استخراج میشود بر گرفته است و به سنگ مرمریت لته ترکیه معروف میباشد . بازی رنگ سفید و خطوط کرم رنگ، تقسیم بندی سرت های مختلف سنگ لته را مشخص میکند.استفاده از سنگ لته در فضاهای داخلی ساختمان ها پیشنهاد میشود و بسیار مناسب برای کف واحد های ساختمانی لوکس میباشد.لته قابل استفاده در سرویس ها و آشپزخانه نیز میباشد.زمینه رنگی صاف و ابریشمیه شکل ظاهری این سنگ دلیل انتخاب کارفرمایان برای فضاهای لوکس ساختمانی میباشد.

سنگ لته از معادن ترکیه استخراج شده و با رنگ کرم روشن و طرح اسپایدر کم نظیر خود مانند نگینی در بین سنگ های ساختمانی میدرخشد.
فرآوری :
سنگ لته با توجه به اینکه از خانواده مرمریت ها میباشد، رگه های خالی و سوراخهای متعددی دارد
اما روش فن آوری ما با استانداردهای جهانی مطابقت دارد که جدا از پرکردن کامل سوراخ ها، لبه تیز و برنده آن از شاخص های منحصر به فرد آن است.در ضمن برش دقیق و گونیا وساب شیشه ای رکن اصلی تولید ماست
کاربرد های سنگ لته :
سنگ لته با توجه به زیبایی و جنس مرمریت اعلایی که دارد جهت کف واحدهای آپارتمانی، لابی و دیوارهای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.
سنگ مرمریت لته
سنگ مرمریت لته